Często o tym, czy określona ulotka spełni swoją powinność, czyli czy potencjalny klient zapozna się z jej treścią, uzależnione jest od indywidualnego gustu i poczucia estetyki danej osoby.

Często o tym, czy określona ulotka spełni swoją powinność, czyli czy potencjalny klient zapozna się z jej treścią, uzależnione jest od indywidualnego gustu i poczucia estetyki danej osoby. Dlatego ważne jest skrupulatne zaplanowanie treści i grafiki jaką zamierzamy umieścić na ulotce i wybranie opcji, która ma szansę dotrzeć do jak największej rzeszy osób. Bardzo często mamy do czynienia z treściami reklam, które nas twardo przekonują: „Potrzebujesz tego,teraz”, „Musisz to mieć”, „To jest przeznaczone właśnie dla Ciebie”. Nie przez przypadek aktorzy grający w reklamach zwracają się bezpośrednio do widza, a nie do ogółu, ma to bowiem większą siłę przebicia i bardziej oddziałuje na nasze emocje. Brakuje jeszcze tylko, żeby mówili do nas po imieniu. Bardzo, ale to bardzo często w publicznej telewizji możemy zobaczyć reklamy, które manipulują odbiorcami poprzez użycie środków pozaracjonalnych, takich jak popęd seksualny, uzależnienie od papierosów i inne. Może prowadzić to do kształtowania określonych postaw społecznych nieadekwatnych do zaistniałej sytuacji bądź produktu.

01 wybrane

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *